Вітання з Днем працівників культури та майстрів народного мистецтва
Шановні працівники культури та аматори народного мистецтва!11:27 09.11.2021
Вітання з Днем працівників культури та майстрів народного мистецтва
Шановні працівники культури та аматори народного мистецтва!11:27 09.11.2021
Наш координатор з питань якості освіти та освітньої діяльності
14:45 20.10.2021
11:03 05.08.2021
Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи
Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи Сьогодні в Україні інклюзивне навчання організовано у майже 43% шкіл, працює понад 18 тисяч інклюзивних класів. За останні десять років інклюзія суттєво проникла в українські школи. Для порівняння, п’ять років тому в інклюзивних класах навчалось вдесятеро менше, ніж зараз. Разом із тим, дослідження якості інклюзивного навчання, проведене Державною службою якості освіти, виявило низку викликів на рівні організації інклюзивного навчання, кваліфікації вчителів, методичного забезпечення освітнього процесу, розвитку інфраструктури та забезпечення фінансування, взаємодії з інклюзивно-ресурсними центрами (ІРЦ).11:23 03.08.2021
08:42 15.06.2021
Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання
Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання Технології дистанційного та змішаного навчання за рік пандемії коронавірусу стали вже звичними для шкіл. Державна служба якості освіти також пристосувала інструментарій проведення інституційного аудиту до умов дистанційної або частково дистанційної роботи закладів. Адаптації потребує організація освітньої діяльності, щоб заклади продовжували працювати якісно та ефективно і в умовах очного навчання, і онлайн. Змінювати слід і всі компоненти системи освітнього процесу школи.14:12 26.05.2021
14:22 25.05.2021
16:50 20.05.2021
Річний план роботи школи як частина стратегії розвитку
13:22 23.04.2021
Рік дистанційного навчання у школах: досвід України та Чехії
20 квітня 2021 року відбувся міжнародний онлайн-семінар «Дистанційне навчання у школах: досвід Чеської Республіки», організований Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань Чеської Республіки. «Протягом року роботи в умовах карантинних обмежень діяльність українських шкіл зазнала кардинальних змін. У свою чергу Служба максимально сфокусувалася на тих завданнях, які сприятимуть забезпеченню якості освіти. Одне з них — українсько-чеський проєкт упровадження інформаційної системи для оцінювання шкіл та автоматичного збору даних про їх діяльність, щоб мати змогу охоплювати більшу кількість закладів освіти інституційними аудитами та надавати дієві рекомендації директорам, засновникам та Уряду», — зазначив Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Державної служби якості освіти України. Ондржей АНДРИС, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки, розповів про підходи, зміни та досвід чеських шкіл від початку пандемії COVID-19. Протягом року система освіти Чехії пристосувалася до умов дистанційного навчання — наразі 98% чеських шкіл проводять уроки онлайн. Близько 70% учителів забезпечені шкільною цифровою технікою для реалізації синхронного онлайн-навчання з дому. Для проведення уроків чеські вчителі використовують здебільшого комунікаційні платформи «Майкрософт Тімз» (53%) та «Гугл Міт» (39%), а найменше — «Зум» (3%). Чеські колеги презентували методичні рекомендації щодо повторного початку денного навчання та звикання учнів у школі. Цей документ призначений допомогти педагогічним колективам підготувати правила й план для адаптаційного періоду та освітнього процесу на початок 2021/2022 навчального року. Захід відбувся в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти в регіонах України», який реалізується Асоціацією з міжнародних питань у співпраці з Чеською шкільною інспекцією та Державною службою якості освіти України, за підтримки Чеської агенції розвитку.13:17 23.04.2021